|
code: |
A2233 |
|
studiebelasting: |
9 sp |
|
periode: |
sem. 2 |
|
naam: |
Weco. Strategisch marketing management in de transportsector |
|
internet: |
rooster |
opleiding/fase: |
econ/d23/profiel |
voertaal: |
Nederlands |
docent(en): |
|
contactpersoon: |
|
secretariaat: |
M&O/Marketing |
aanmelding: |
bij Studenten
Informatiecentrum, vóór 1 december |
toelatingseisen: |
- propedeuse Economie behaald
- minimaal 27 sp uit het doctoraal-1 Economie dienen te zijn behaald
(cijfers 5,5 en hoger), inclusief A2230 - Commerciële
beleidsvorming 1
|
aanbevolen: |
- A7360 - Methoden en technieken
Met nadruk wordt er op gewezen dat voor deelname aan de werkcolleges het vak Methoden
en technieken in principe dient te zijn gevolgd. De kennis en vaardigheden
die in dit vak aan de orde komen, worden in de werkcolleges bekend
verondersteld. Dat betekent dat bij praktijkonderzoeken, werkstukken en
dergelijke in het kader van de werkcolleges de beoordelingsnorm daar ook vanuit
gaat.
- AFB01 - Communicatieve vaardigheden
|
onderwijsvorm: |
werkcollege, 4 uur per week, bestaande uit drie
onderdelen:
- inleidende colleges
- cases
- werkbezoeken
|
tentamenvorm: |
beoordeling op basis van geschreven case-nota's
en getoonde inzet gedurende het werkcollege. Aanwezigheid is verplicht op
alle case-sessies en werkbezoeken |
tentamenperiode: |
n.v.t. |
tentameneisen: |
- |
tentamenstof: |
collegestof + verplichte literatuur |
Nadere informatie omtrent alle werkcolleges bij CBV is vastgelegd in een
brochure, verkrijgbaar bij het secretariaat M&O/Marketing.